23 września 2012

Info + Mini imaginy.


Od czego mam zacząć... Ja was strasznie PRZEPRASZAM ! Będę dalej pisać lecz krucho z czasem... Brakuje mi go już.. A to wiecie.. Brak czasu, choroba, nauka, obowiązki domowe.. Teraz będę go miała jeszcze mniej.. Bo bodajże zaczynam jezdzić na treningi.. Jeżeli ktoś ciekawy.. Zaczynam trenować piłkę nożną (bramkarz). I jeszcze jedna przeszkoda. Moja klawiatura w laptopie się popsuła. I zapewne oddam go do naprawy. Mam jeszcze stary laptop ale na nim nie da się zbytnio pisać ponieważ ma pęknięty wyświetlacz i nie widzę co pisze. Bardzo was przepraszam... Za to... Ale.. mam dziś dla was mini imaginy :)

* Harry zapraszający cie do swojego pokoju*



*Harry patrzy na ciebie jak skończył swoją solówkę w " More That This" *



* Mina Niall jak jakis chłopak flirtuje z tobą*



* Reakcja Harrego jak zgodziłaś się zostać jego dziewczyną *



Przepraszam że tak mało... ale muszę odrobić jeszcze lekcje. Musicie wybaczyć.. Kocham was i dziękuje za wszystko ! 

Frugo Maniaczka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz