07 sierpnia 2012

Niall ^^


Byłaś już śpiąca, ale mimo tego weszłaś na TT. Zauważyłaś, że twój chłopak Niall robi twitcama. Postanowiłaś pooglądać i zobaczyć, co takiego twój chłopak wyczynia. Oglądałaś uważnie. Czasami grał jakieś piosenki na prośbę fanów.
-         Nie umiem już zagrać starych piosenek na gitarze, ale znam dużo nowych, ale ich raczej nie zagram.- Powiedział Niall. Wybrałaś jego numer.
-         Aaaaaaaaaa. Mój kotek dzwoni! – Wykrzyczał do laptopa. Odebrał.
-         A zagrasz dla mnie jakąś nową? – Zapytałaś słodkim głosem.
-         Kochanie, wiesz, że nie mogę. Ale chwila, czy ty oglądasz mojego Twitcama ? – Zdziwił się chłopak.
-         Tak, oglądam – blondyn zaczerwienił się. Nie mógł nic powiedzieć. Schował twarz w dłonie. Widać było, że posmutniał. – Co się stało kochanie? – Dodałaś.
-         Ty mnie możesz zobaczyć a ja ciebie nie. I to jest ten problem. Nie mogę zobaczyć twojej pięknej twarzy. Brakuje mi jej. Chciałbym cię teraz zobaczyć.- Powiedział i wymusił uśmiech.
-         Ależ zobaczysz za jakieś 3 dni. Chyba wytrzymasz? – Zapytałaś.
-         Nie… Ja chcę cię teraz zobaczyć, przytulić, pocałować, powiedzieć, że cię kocham. I że zawsze będę przy tobie. Że mimo wszystkiego będziemy się kochać. Oraz że jesteś moją księżniczką. – łezka zakręciła ci się w oku.
-         Niall… Ja… Ja… Ja cię kocham. I zawszę z tobą zostanę. Na zawsze! – Powiedziałaś.
-         A teraz, proszę nie płacz księżniczko.
-         Skąd wiesz, że płaczę? – Zapytałaś zdezorientowana.
-         Bo słyszę po twoim głosie. Drży.
-         Wow, jaki znawca uczuć. Ojj, kochanie. Już nie będę płakać. Pogadamy na Skype jak skończysz Twitcama? – Zapytałaś.
-         Tak, kochanie, oczywiście, już kończę. – Odpowiedział, po czym odłożył gitarę. Miał zamiar wyłączyć, ale krzyknęłaś.
-         Nie rób tego. Twoi fani pomyślą, że cię im zabrałam. Słysz, skończ, kiedy będziesz chciał. Ale pogadaj jeszcze z fanami, odpowiedz na parę pytań, zagraj coś na gitarze. Zrób to dla fanów i dla mnie. Będą szczęśliwi, ja też.- Powiedziałaś i się rozłączyłaś.
Oglądałaś Twitcama do końca. Jednak nie miałaś już siły rozmawiać z Niallem. Powiedziałaś mu, że rano pogadacie. Zgodził się. Z uśmiechem na twarzy usnęłaś.

 ***

Taki krótki bo to był normalny, nie chciałam się zbytnio rozpisywać, myślę że wam się podoba ! .
Dla : @xalexina
Jeżeli się postaram, będzie dziś imagin z Harrym :)  
Pozdrawiam Frugo Maniaczka :)

4 komentarze:

  1. awww... piękny, mam nadzieję, że częściej będziesz miała wenę na imaginy z Niallem
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to raczej zależy od zamówień ! A wene zawsze mam :D

      Usuń
  2. boooże, no zajebisty, kurde! moja talenciara :* love you so much : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee... taki na szybko pisany :D aż taki dobry ?

      Usuń