28 sierpnia 2012

Mini imaginy 4

♥ Ty: Niall, czy ty musisz tyle jeść ? Niall : ♥


♥ Ty : Niall, zrób coś... Mała nie chce przestać płakać. Niall : ♥



♥ Louis : Popraw bluzę.. [T.I] idzie ! Niall : ♥


♥ Ty : Niall, popatrz mi na sekundę w oczy. Niall : ♥



♥ Mina Louisa gdy patrzy na ciebie gdy trzymasz nowo narodzone jego dziecko. ♥


♥ Ty : Louis, widziałeś Nialla ? Niall : Tu jestem kotek ! ♥


♥ Lekarz : Gratulacje, ma pan syna. Harry : Dziękuje.. dziękuje. ♥


♥ Darcy : Mamo, pomoz mi plose psykleić oblazek. Ty : Tatuś ci pomoże. Harry : ♥



♥ Paul : Louis, musimy już iść. Louis : Nie.. Tam jest [T.I] ! ♥


♥ Ty : Niall dasz buzi ? Niall : ♥


♥ Louis przygotowujący się na waszą pierwszą randkę. ♥


♥ Wracasz ze sklepu i patrzysz w okno. ♥


♥ Zayn : [T.I] dzwoni, mam odrzucić ? Liam : Aaaaaaaa. nie ! ♥


♥ Ty : O boże.. Jakie mam wspaniałe halucynacje. ♥


♥ Ty : Louis, nie dotykaj cista ! Lou : ♥ 


♥ Louis : Stój... [T.I] jest moja... Moja moc cię pokona... ♥


♥ Louis : [T.I] powiedziała mu że go kocha.. Liam : To dlatego jest taki szczęśliwy. ♥


♥ Fanka : [T.I] ma niesamowite szczęście że ma takiego pięknego chłopaka. Niall : ♥ 


♥ Harry : Chłopaki.. Proszę was... [T.I] patrzy ! ♥


*********

Mamy 20 ! 
Jak chcecie więcej pisać :) 

3 komentarze: